SVEA-TJEJER

Idag kom det ett mysigt tjejgäng in till butiken.
Jag frågade lite försiktigt om de kanske kunde tänka sig att prova lite SVEA kläder så att jag kunde fota dem...
OM de ville!!!!
De nästan sprang in i provrummen och ut kom dessa UNDERBARA flickor stylade och klara:
Massor av SVEA kläder och HUNTER`s gummistövlar.
Nyinkomna jeanskjolar från SVEA denna veckan,fina tvättar!
Söta flickor ♥
HUNTER gummistövlar är väl den ultimata skon just nu ....
STORT TACK till våra modeller HANNA,ANNA,FRIDA,OLIVIA och BEATA ♥

Nu ska vi njuta av det som är kvar av fredagkvällen.
Det är SHOPPING-HELG i VARBERG denna helgen.
Öppet imorgon 10-15
SÖNDAG 12-16

VÄLKOMNA

Kommentarer
Postat av: Malin

Håller helt med!

Jag oppentrivs med att gå i stövlar. De ger stadga åt vristen och ett behagligt skydd åt smalbenet. Dessutom är det bara så snyggt.

Tidigare använde jag läderstövlar, som ofta kostade uppemot 1 500 kr, men för några år sedan fick jag syn på Hunters högskaftade, svarta gummistövel, som nu blivit så populär. Jag tyckte den var snygg, provade och den visade sig vara mycket skön.

Jag köpte Hunters gummistövlar för 1 000 kr istället för en ny läderstövel för 1 500 kr – och sedan har jag varit Hunter trogen – en riktig kvalitetsstövel, snygg, elegant, bekväm och skön – dessutom 30 % billigare än en läderstövel.

Gummistövlar är bara ett måste i varje fashionistas garderob.

2010-09-13 @ 15:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0