Face byter skepnad till WONDER.

Kära bloggläsare.
Vi har valt att byta namn på vår butik efter snart 25 år!
Det är ju den stora anledningen att det varit lite bloggtorka här i höst.
Vi kommer ju givetvis även att ändra namnet på denna bloggen.
Eller rättare sagt, vi kommer att göra 2 st bloggar...
Mer om det senare!
Vi har valt att byta namn för att slippa bli förväxlade med Face i Borås som vi inte delar några varumärken med och alltså är vi väldigt olika...
Även sminkkedjan Face Stockholm blir vi ofta förväxlade med.
Så nu har vi äntligen fått oss ett alldeles eget namn,eller rättare sagt ett namn som vi fullkomligt älskar.
Wonder finns på Rhodos och är öns bästa och mysigaste restaurang.
Vi har namnskyddat det i vår bransch i Sverige, och för de underbara människorna som driver restaurangen på Rhodos var det helt ok att vi tog det namnet!
Vi är så glada att alla kunder och vänner tycker om det.
Vi hade en release fest i torsdags med mycket sushi (från Breareds sushiställe Minami)Bästa sushin i Varberg♥
Vi hoppas få lite fina bilder från vår duktiga papparazi fotograf Wilma snart.
Då kommer vi lägga ut dem på våra nya bloggar!
Ja,vi kommer att ha 2 bloggar nu...
En Hewonder och en Shewonder...
Jag känner att bloggen blivit lite tjejig så nu delar vi upp det och kanske skaffar oss lite Gästbloggare till Hewonder.
KIMMO du är mer än välkommen att blogga!!!
Nu har vi inte fått någon fin design på dem än och jag tar mer än gärna hjälp av någon av er läsare.
Det är inte min grej det där med bloggdesign.
Så det tar nog ett tag innan vi kommer igång med de nya bloggarna men håll ut...
Så nu tar vi farväl av Facevarberg.blogg.se
Detta blir troligtvis det sista inlägget.
Tack för ert intresse,men jag tor jag vågar lova två ännu bättre bloggar inom kort.
Varmt välkomna till WONDER ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

fint namn ni byter till :)

2010-09-27 @ 21:29:45
URL: http://manda.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag skulle jätte gärna vilja göra en/två designer!

http://eklundarn.blogg.se

http://hannalil.blogg.se

Den första är det bara färg på bakgrund och header (översta bilden) jag har fixat.

2010-11-24 @ 20:54:20
Postat av: Hanna

www.eklundarn.blogg.se

www.hannalil.blogg.se

såg att dem inte syntes på förra komentaren jag skrev :)

2010-11-24 @ 20:55:51
Postat av: Anonym

eklundarn.blogg.se

hannalil.blogg.se

... så!

2010-11-24 @ 20:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0